Dlaczego wybierasz kurs tworzenia treści?
- Nikt nie ubierze w słowa lepiej tego, co czujesz i myślisz. Może się zdarzyć, że nawet najlepszy copywriter ślubny – Cię nie zrozumie, nie złapie tego flow, które w sobie nosisz. Samodzielne pisanie – pozwala wydobyć wszystko to, co nam w duszy gra.
- Oszczędzasz. Copywriter ślubny będzie potrzebny regularnie (aktualizacje, blog, social-media) i za każdym razem niesie to koszty. Nauka copywritingu to jednorazowy wydatek. No może nieco więcej, jeśli zechcesz kupić polecane książki i narzędzia. Nadal to jednak duża oszczędność.
- Każdy z nas potrzebuje dobrych tekstów. Potrzebujesz przecież tworzyć storytelling swojej marki. Potrzebujesz również umieć świetnie się przedstawiać. Umiejętność tworzenia nazw produktów i usług – również się przydaje. Pozycjonowanie w Google. Sprzedaż. I jeszcze jedno! Potrzebujesz treści – by zaistnieć.
Wiesz, że niespełna 10 % użytkowników sieci, przewija stronę niżej? Reszta tego nie robi. Nazywamy to czytaniem jednoekranowym. Masz więc ogromną szansę na to, że potencjalny odbiorca (lub klient), nawet nie “zjedzie” poniżej Twojego nagłówka i pierwszej partii tekstu. Jeśli więc nie zachwycisz pierwszym wrażeniem – możliwe, że nie dostaniesz drugiej szansy.
Co łączy powyższe zdjęcia?
Razem pokazują, symbolizują proces. Pisanie to właśnie proces. Nauka pisania to proces. Pisanie to aktywność – obecnie w sieci, w mediach społecznościowych, na blogu. Aktywne pisanie to… planowanie. To naprawdę długotrwały, dokładnie zaplanowany proces, w którym garść kreatywności – spotyka się z pokładami samodyscypliny. Z tego wszystkiego powstaje treść. Nie treść idealna. Bo ideały nie istnieją! Treść, która może stanowić strój dla Twojej marki dzisiaj.
Później się zmienisz, Twoja marka się zmieni. Jak wiadomo – zmiany są dobre.
I wtedy będziesz czerpać korzyści z posiadanych umiejętności i wiedzy. Znów stworzysz treści. Wykreujesz historię. Wzbudzisz emocje.
Nauczę Cię tworzyć takie treści!
Przepełnione trafnymi słowami i wielkimi emocjami.
Tworząc dla swoich klientów, wielokrotnie już zachwycałam się nad tym jak różni bywają. Każda marka – kryje za sobą człowieka. Każdy człowiek – prowadzi za sobą historię. Każda historia warta jest opowiedzenia. Dlaczego więc nie uczyć: jak takie historie opowiadać? Jak ubrać w słowa misję swojej marki, jak odpowiednimi treściami podbić serce klienta, tego wymarzonego docelowego klienta?
- Jak opisać swoją historię w kilku zaledwie zdaniach tak, żeby została zapamiętana?
- Jak wydobyć ze swojej marki to jedno krótkie zdanie, z którym będziesz kojarzyć się klientom?
- Jak opisać ofertę, żeby nie powielać standardowych formułek?
- Jak nazwać i opisać poszczególne elementy swoich usług, produkty?
- Jak pisać o sobie, żeby zakładka O mnie stała się atutem (zamiast bezemocjonalnej listy osiągnięć)?
- Jak pisać blog ekspercki, żeby naprawdę budować pozycję eksperta?
Te i wiele innych tematów, poruszam w swoim kursie.
Kiedy? O wolne terminy – po prostu pytaj.
Gdzie? Online.
Program kursu:
- Moduł 1 | Układ tekstu, dobór zdjęć, tytuł, język, czytelność. Zasady obowiązkowe, najczęstsze błędy.
- Moduł 2 | Storytelling. Własny styl, własna historia.
- Moduł 3 | Misja marki ubrana w słowa. Pytania, które trzeba sobie zadać.
- Moduł 4 | Blog ekspercki. Jak założyć, znaleźć pomysł, być unikalnym, budować pozycję eksperta?
- Moduł 5 | Social-media. Zasady obowiązkowe, najczęstsze błędy.
- Moduł 6 | Case study. Obowiązkowa lista lektur. Harmonogram samodzielnych działań.
Pakiet XS | 159 zł netto
- 6 lekcji video + sześć mini-podręczników + ćwiczenia (do samodzielnego przerobienia).
Pakiet M | 299 zł netto
- 6 lekcji video + sześć mini-podręczników + ćwiczenia (do samodzielnego przerobienia).
- Dodatkowo: dwugodzinna konsultacja #live po ukończeniu kursu, audyt Twoich treści (strona www).
Pakiet XL | 599 zł netto
- 6 lekcji video + sześć mini-podręczników + ćwiczenia.
- Godzinna konsultacja #live po każdym ukończonym module.
- Dodatkowo: audyt Twoich treści (strona www oraz social-media).
Zapraszam!